نحوه خرید تلگرام پولی و استفاده از امکانات آن

آمار مطالب

کل مطالب : 260
کل نظرات : 0

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 55
باردید دیروز : 0
بازدید هفته : 90
بازدید ماه : 2401
بازدید سال : 14371
بازدید کلی : 207216






نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبلیغات
<-Text2->
نویسنده : امین پارسیان
تاریخ : جمعه 25 شهريور 1401
نظرات

Premium Telegram یک نسخه غیر رایگان از برنامه محبوب تلگرام است. این یکی از مهمترین پیام هایی است که پل دورف در کانال خود منتشر کرده است. به نظر می رسد توسعه دهندگان این اپلیکیشن در تلاش هستند تا رضایت کاربران خود را جلب کنند.

پیش از این گزارش های زیادی مبنی بر ناراحتی کاربران از محدودیت های تلگرام منتشر شده بود. به همین دلیل تلگرام به دنبال راهی برای حذف یا حداقل کاهش محدودیت های کانال ارتباطی خود بود.

به گفته موسس این پیام رسان، در نسخه پولی تلگرام محدودیت های چت، رسانه و آپلود فایل به میزان قابل توجهی کاهش می یابد.

آشنایی با شبکه اجتماعی تلگرام

پیام رسان تلگرام در سال 2013 معرفی شد. امروز، این اپلیکیشن یکی از محبوب ترین برنامه های اجتماعی در جهان محسوب می شود. این گفته با آمار و نه فقط کلمات به خوبی ثابت شده است. طبق آخرین نتایج منتشر شده، این شبکه در حال حاضر بیش از 500 میلیون نصب فعال دارد.

تعداد کمی از اپلیکیشن ها توانسته اند این تعداد نصب را تجربه کنند. تلگرام در داخل ایران طرفداران زیادی دارد. اگرچه پس از فیلتر شدن این شبکه اجتماعی، تعداد کاربران زیاد آن کاهش یافت، اما همچنان افراد زیادی از این ابزار برای ارسال پیام استفاده می کنند.

لازم به ذکر است که تلگرام خدمات استثنایی را به طرفداران خود ارائه کرده است. امکان ارسال انواع پیام های متنی، صوتی و تصویری و همچنین سایر امکانات این اپلیکیشن می تواند رضایت کاربران را تا حد زیادی به همراه داشته باشد. با این حال، محدودیت های این شبکه برای بسیاری ناخوشایند است. به عنوان مثال، تاکنون هر کاربر تنها می توانست 2 گیگابایت فایل را از طریق حساب کاربری خود آپلود کند.

با وجود تمام تفاسیر به نظر می رسد با انتشار تلگرام پولی این محدودیت ها از بین برود. اگر شما نیز به دنبال راهی برای کاهش محدودیت های این شبکه هستید، شاید نسخه جدید این محصول انتخاب خوبی برای شما باشد.

مروری بر امکانات تلگرام

هیچ درخواستی به طور تصادفی توسط افراد پذیرفته نمی شود. در این قسمت به بررسی کلی امکانات و خدمات تلگرام می پردازیم. به جرات می توان گفت که خدمات این شبکه اجتماعی به قدری جالب و راحت است که محبوبیت زیادی در بین کاربران به دست آورده است:

● ارسال انواع پیام به مخاطبین: یکی از قابلیت های عالی تلگرام پشتیبانی از انواع پیام های متنی، صوتی و تصویری است. در واقع، هیچ محدودیتی برای انواع پیام هایی که می توانید برای مخاطبین خود ارسال کنید، نخواهید داشت.
● امکان برقراری انواع تماس ها. تلگرام به کاربران خود امکان برقراری انواع تماس صوتی و تصویری را می دهد. این ویژگی در دنیای امروز بسیار کاربردی است.
● ایجاد یک چت خصوصی: اغلب ما می خواهیم فضای ارتباطی بین خود و سایر کاربران را رمزگذاری کنیم. این ویژگی نیز در این پست گنجانده شده است.
● ساخت ربات: امروزه به لطف تلگرام، ربات های زیادی با اپلیکیشن های مختلف کار می کنند. همه این ربات ها در این محیط برنامه فعال هستند.
● ایجاد گروه دوستان: اگر می خواهید گروهی ایجاد کنید و با دوستان خود ارتباط برقرار کنید، این نرم افزار می تواند یکی از بهترین گزینه ها باشد.
● ایجاد یک کانال ارتباطی: کانال های ارتباطی معمولا با در نظر گرفتن اهداف تجاری ایجاد می شوند. می توانید با هر هدفی کانالی ایجاد کنید و فعالیت خود را شروع کنید.

سازگاری با انواع دستگاه ها: اگرچه تلگرام برای گوشی های اندروید و iOS توسعه یافته است، اما نسخه های غیر رسمی بسیاری نیز برای کاربران ویندوز موجود است. بنابراین این برنامه بر روی همه دستگاه ها اجرا می شود.

آشنایی با تلگرام پولی

تا اینجا با ویژگی های منحصر به فرد تلگرام آشنا شدید. این شبکه اجتماعی یک کانال ارتباطی قدرتمند است که می تواند ارتباطات زیادی را جذب کند. با این حال، به نظر می رسد تلگرام پولی قصد دارد کاربران را با دنیای کاملاً جدیدی از ویژگی ها و قابلیت ها آشنا کند.

نسخه غیر رایگان این اپلیکیشن که به زودی راه اندازی می شود باید محدودیت های کاربران را کاهش دهد. محدودیت ها بر همه چت ها و سایر فعالیت ها تأثیر می گذارد.

اگر از طرفداران پر و پا قرص این پیام رسان هستید، مطمئناً دوست دارید بیشتر در مورد این نسخه جدید بدانید. همچنین ممکن است بخواهید بدانید که چگونه نسخه پولی را نصب کنید.

ویژگی های تلگرام پولی

هنوز اطلاعات دقیقی در مورد ویژگی های پولی تلگرام وجود ندارد. بنابراین باید منتظر باشیم تا ببینیم چه تفاوت هایی بین نسخه پولی و رایگان این شبکه اجتماعی اعمال می شود. با این حال، برخی از ویژگی های در نظر گرفته شده توسط تیم توسعه عبارتند از:

● افزایش محدودیت حجم آپلود: قبلاً هر کاربر فقط می توانست 2 گیگ فایل در این شبکه آپلود کند. اما ممکن است این محدودیت در نسخه جدید این برنامه افزایش یابد. به این ترتیب میزان محتوایی که کاربران می توانند آپلود کنند افزایش می یابد.

● واکنش های جذاب: یکی از ویژگی هایی که در نسخه جدید شاهد آن خواهیم بود، واکنش های جدید توسعه یافته توسط تلگرام است. البته اگر می‌خواهید از نسخه‌های رایگان استفاده کنید، اگر کسی آن‌ها را برای شما ارسال کند، می‌توانید آن‌ها را تماشا کنید.

● افزایش سرعت و امنیت: اگر از آن دسته کاربرانی هستید که امنیت و سرعت را در اولویت قرار می دهید. ممکن است در نسخه پولی به این دو عامل توجه زیادی داشته باشید. بنابراین بهتر است از نسخه غیر رایگان استفاده کنید.

پرداخت این برنامه فرصتی برای درآمدزایی برای گروه تلگرام است. با این حال، پاول دورف به خوبی می داند که حذف دسترسی به تلگرام می تواند به معنای تاخیر این اپلیکیشن باشد. به همین دلیل، توسعه دهندگان در نظر دارند این سرویس را به صورت رایگان و با پرداخت هزینه ارائه کنند.

اما بسیاری از مردم با یک چالش بزرگ روبرو هستند: چگونه نسخه پولی این برنامه را بخریم؟

استفاده از نسخه پولی تلگرام با گیفت کارت

اگر از طرفداران پر و پا قرص تلگرام هستید، شاید بخواهید بدانید که چگونه نسخه رایگان یا پریمیوم این برنامه را نصب کنید. بهترین گزینه برای کاربران ایرانی استفاده از گیفت کارت اپ استور است. می توانید حساب خرید خود را با کارت هدیه شارژ کنید. سپس نسخه پولی تلگرام را خریداری کنید.

گیفت کارت اپل: اگر از گوشی های iOS استفاده می کنید، باید اکانت اپل استور خود را با گیفت کارت اپل بارگذاری کنید و نسخه پولی تلگرام را دریافت کنید.

● گیفت کارت گوگل پلی: اگر کاربر اندروید هستید، ابتدا باید گیفت کارت گوگل پلی دریافت کنید تا با افزایش موجودی گوگل پلی، نسخه پولی برنامه را نصب کنید.

موبوگیفت ارائه دهنده انواع گیفت کارت

اگر علاقه مند به خرید گیفت کارت گوگل پلی یا گیفت کارت اپل هستید تا بتوانید تلگرام پولی را روی گوشی خود نصب کنید، یافتن فروشگاه گیفت کارت مناسب می تواند پاسخگوی نیاز شما باشد.

موبوگیفت با ارائه چندین نوع گیفت کارت توانسته محیطی امن را به شما مشتریان عزیز ارائه دهد. بنابراین، اگر به دنبال سریع ترین و بهترین راه برای خرید گیفت کارت هستید، پیشنهاد می کنم از خدمات ما استفاده کنید.

بلافاصله پس از خرید گیفت کارت کد شارژ از طریق پیامک برای شما ارسال می شود و می توانید حساب خود را در اپلیکیشن، فروشگاه و شبکه های مختلف شارژ کنید.


تعداد بازدید از این مطلب: 584
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وب سایت من خوش امدید


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود